Isnin, 26 September 2011

Tanya Isteri Ben

Bila kita di alam percintaan,semuanya rasa indah. Hanya orang bercinta saja yang tahu nikmatnya bercinta. Tapi tak semuanya akan kekal lama atau bahagia.

Bila berpindah ke alam perkahwinan, semua pembohongan selama ini di sembunyikan tekah terbongkar. Bila kita bercinta, mestih kita menjaga sopan santun, adap ketika makan, tomo comot-comot...kata orang be the best waktu tu.

Tapi lepas kahwin 1 tahun....hahah...masa ini lah si lelaki kelihatan perangainya. Masa ini lah, kita tahu siapa dirinya sebenar. Itulah kalau nak tahu Ben Assaari yang sebenar-benarnya...tanya lah isterinya. Hehehe

Macam tu juga si perempuan....bayangkan, si suami pulang rumah setelah penat berkerja sepanjang hari...bila buka pintu je...si isteri dah berdiri di depan pintu..dengan tak mandinya, bau bawang, sayur, ikan...macam-macam bau lah..

Agaknya, si suami nak kah bermanja dengan isteri time tu...mesti tak kan! Mungkin bagi perempuan pada sekarang..terutamanya perempuan bujang. Dia tak kan buat macam tu bila dia kahwin....

Kau tunggu.......masanya :P

0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktop